Min lilla armé

Jag vill idag ödmjukt tacka alla i min lilla armé! Alla som på något vis hört av sig till mig de senaste åren med jag-finns-här-hälsningar, handskrivna brev, autograf, glada foton, sms, hejarop, gosedjur, fina bloggkommentarer, armband, videohälsningar, blomsterbud, allt allt allt och inte minst de riktiga träffarna face to face!! Jag finner inga ord hur tacksam jag är för ert fantastiska stöd. Det gör den tuffa vardagen lite lättare och mindre ensam. 

Men de allra finaste gåvorna kan ni inte se på bilden. De allra finaste gåvorna jag fått är er tid. Att ni lyssnat.

Jag är kanske inte en av Sveriges största bloggare med flest läsare, men för mig är ni min lilla armé med Sveriges största hjärtan! Det är större. Det handlar aldrig om hur många som läser, utan om vilka som finns där. TILLSAMMANS bildar vi en stark trupp som ska spöa skiten ur allt ont!

När det känns tufft läser jag igenom era fina ord, kramar om nallarna lite extra och jag sätter på mig krigartröjorna. Jag tittar på den 4år gamla videohälsningen som än idag gör lika starkt intryck på mig. Jag läser breven och jag fylls med ny styrka. Jag håller i krigsgrodan och föreställer mig hur vi segrar och vinner.

Jag behöver ta fram och titta på alla era gåvor ibland. Påminnas. Minnas. Samla krafter. Det är aldrig ”vilken nalle som helst” eller ”ett brev i mängden”. Inget förbises. Varje gåva är unik och betyder väldigt mycket för mig. Varje gåva har en speciell plats. Det finns en tanke bakom varje gåva och det är just det som är så fint!! Det är otroligt speciellt för mig att både kända och helt okända människor hejar, tänker på mig, finns där och stannar kvar. Jag blir rörd till tårar. Ni är bara för snäll... 

Jag tänker att ni alla ändå är med mig i den här kampen. Trots att det är på distans, så är ni närmare än ni tror. Utan armar har ni lyckats omfamna mig. På riktigt. Det är en fantastisk känsla. Jag blir så stolt och glad över min lilla armé! Jag känner mig hedrad att just ni är min lilla armé.

Tack för all visad omtanke min lilla armé! ♥

• Kategori: KampenTaggar: Krigarcamilla, TACK, hjärta, min lilla armé; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 lillasyster sandra:

JAG ÄLSKAR DIG JÄTTEMYCKET!!!!!!!!!

Svar: OCH JAG DIG!!!!!
Camilla Blomberg

Kommentera här: