Snart ut på äventyr

Höghöjdsbanan i Högbo var bara uppvärmning inför den verkliga utmaningen, kan en nästan säga. För snart ska jag ge mig ut på ett riktigt äventyr. Jag packar lite varje dag för att få med mig allt. För det finns en upplevelse där ute just nu som väntar - på mig! 
 
Vi blir nog närmare 60 stycken som kommer åka flera timmar med buss för att ge oss ut på en långvandring, kanske blir det två vandringar. Det är inget extremt. Men det kommer bli en tuff utmaning för mig. Men det är inget som skrämmer mig mer än lagom. Lite rädd ska en vara. För bara då är en stridsberedd! Det ska bli "spännande" att se hur kroppen klarar påfrestningen. Mina knän och käkleder har inte varit speciellt sammarbetsvilliga senaste månaden och jag tänker fortsätta hålla tyst om vad läkarna säger och "leva" lite på ovissheten. Jag bara måste försöka med det här äventyret! Det vore skittråkigt om det inte fungerar. Men reumatismen får inte sätta stopp och grusa ännu en dröm innan jag ens försökt. Det vore ju urdumt. En är en vinnare så länge en fortsätter försöka! 
 
• Kategori: KampenTaggar: Ehlers-Danlos Syndrom, Reumatism, artrosfibros, utmaning, vinnare, äventyr; • Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Anonym:

Önskar dig lycka till på ditt äventyr, vad det nu innebär😀.
Kram
Eva

Svar: Tack så mycket Eva! Du får hålla utkik och se vad det blir 😉
Camilla Blomberg

2 Jenniey Love:

Lycka till på ditt kommande äventyr! Du är grymt modig som vågar utmana dig själv för att uppfylla dina drömmar.

Tror jag fått lite av din kämpaglöd sen jag börja följa din resa. Bättre att försöka än ge upp sina mål & drömmar. Många kramiz<3

Svar: Tack så mycket. Börjar få lite resfeber men det är väl en del av upplevelsen 🙈 Wow tack vilken fin komplimang! Det är det finaste. Tusen kramar!
Camilla Blomberg

Kommentera här: