Målar bara rosa

Foto: M-L. A. 
 
Jag har en av de sämre skruttkvällarna idag. Jag vill inte prata mer om det här just nu, kanske senare. Men jag kan berätta att jag var på målarkurs i helgen och det var trevligt och kul! Bara få måla och prata och träffa nya människor (och återförenas med andra).

Jag hann bara måla en enda tavla. Den blev inte bra. Inte alls. Men det var viktigt att göra tavla för mig ändå. Bara det här att öppet kunna säga ”jag önskar att motivet jag målat kunde kliva ut ur tavlan och krama om mig”. Och att bara kunna säga högt vad jag döpte tavlan till kändes stort... Men det tänker jag inte avslöja här. Inte nu. Det kändes också viktigt att kunna skratta åt det allra allvarligaste. Måla ska jag se till att göra snart igen. 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

💐💐
Hur är det, Camilla?
Här kommer några kramar från
Eva

Svar: Hej Eva, varmt tack för att du hör av dig och kollar läget. Jag vet helt ärligt inte vad jag ska svara. Ibland känns det okej, ibland riktigt bra. Andra gånger känns allt.... jag har inte orden. Jag längtar, saknar och önskar... Långa kramar!
Camilla Blomberg

Kommentera här: