Som en prinsessa

Jag hoppas att ni har en fortsatt glad midsommarhelg! Jag firade gårdagen tillsammans med ett gäng härliga människor jag träffat via jobbet på socialtjänsten. Under högtider vill jag gärna umgås med de personer som betyder mycket för mig. Tänk vilken tur jag har som träffat dessa människor som kan få mig att må som en prinsessa! 
 
Jag tänkte berätta mer om firandet och visa lite fler bilder senare. Jag ville bara komma med en snabb uppdatering, speciellt med tanke på det jag skrev sist i onsdags. När jag ändå skriver och nämner det så vill jag passa på att tacka er som hört av er till mig och kollat läget. Det betyder mycket för mig. Jag mår bra. 
 
Förresten, bloggen fyller 5 år idag! Jag kommer fortsätta skriva och strida, sida efter sida. Jag vill också tacka min lilla armé som står vid min sida. Det betyder jättemycket för mig. 
 
Vi hörs! 

Kommentarer:

1 Eva:

Så härligt det ser ut.
kram
Eva

Svar: Kram på dig Eva! :)
Camilla Blomberg

Kommentera här: