Min midsommar

Vilken glädje! Min midsommar började i Högbo med picknick, promenad, titta på teater och äta glass i stora lass! Senare fortsatte firandet i Gävle med massa roliga lekar och tävlingar och jättegod mat.
 
Jag kände mig verkligen som en prinsessa hela dagen som blev överöst med kärleksfull vänlighet. Jag tror aldrig att jag firat så här tidigare. Det kändes "på riktigt". Det var så roligt att få vara med så härliga människor! Jag kände mig inte bara "inte ensam", utan det gav en speciell "tillsammans"-känsla också. Hänger ni med? Det är jättesvårt att förklara en känsla jag aldrig upplevt förut. Det kändes bra i alla fall. Mer än bra. 

Det är sådana här dagar och kvällar som utlånar allt ont och som ger så mycket värme! ♥

• Kategori: KvalitetstidTaggar: glädje, lycka, midsommar, självvald familj, vänner, värme; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Sara:

Så fin och somrig du är! Själv har jag mest gått omkring i fleecetröja då jag fryser så konstant.. Men i tanken har jag någon av mina finare klänningar på mig,haha.

Svar: Åh vad tråkigt att det inte blev så på riktigt även om tanken är himla fin. Jag känner igen mig dock. Därför jag valde att ha två klänningar i fredags. En under dagen, en till kvällen. På det sättet tar jag igen från tidigare gång jag missat. Det är vad jag intalar mig själv även om jag fattar att det inte är samma sak. :) Kram!!
Camilla Blomberg

Kommentera här: