Utomhusbio

Jag har alltid önskat gå på utomhusbio  – och igår gjorde jag det för första gången! Jag såg Hunt for det Wilderpeople i Boulognern i Gävle.
 
Jag tyckte att det var något alldeles speciellt att titta på film mitt i natten, uppkrupen på bänken med filtar och med saft och fika tillsammans med hundra andra. Det var lite kyligt ute och man är lite småtrött. Men det är spännande så man håller sig ändå vaken. Det är svårt att beskriva men det var en spännande, mysig och rolig upplevelse! Andra må tycka jag är lättroad, men jag tyckte verkligen det här var häftigt!! 

Jag trodde att det skulle bli lite kallt att sitta still. Men med varma kläder (jacka, vantar och dubbla byxor) klara jag mig jättebra. Frös inte alls. Det var en bra och rolig film så allt skrattande kanske höll mig varm också. Jag kände dock att jag blev lite kall om käklederna efteråt så de ömmade lite extra. Men jag har varit sämre senaste veckan så det kanske skulle varit så ändå. 

Kommentera här: