Bäst på att vara trött

Jag kan nästan säga att jag blött näsblod mer eller mindre hela januari. Inte varje dag. Men flera gånger i veckan. Men det har varit en extra påfrestande tid också så det kanske inte är så konstigt. Exempelvis långa arbetsdagar och nu i helgen jobba jag natt. Men det är väl bara till min fördel att bli så här extremt trött inför undersökningen i veckan. Det är åtminstone vad jag försöker intala mig själv när jag tvingats hoppa upp och ner för att hålla mig vaken idag. Jag borde kanske "passa på" att sova i natt när jag faktiskt får sova. Imorgon kommer jag ju inte få gå och lägga mig… Men ska jag bli bäst på att vara trött inför undersökningen så kanske det är lika bra att jag håller ut ett litet tag till innan jag somnar. Ska jag bli trött så kan jag väl se till att bli TRÖTT och inte "bara" halvtrött, tänker jag. 
 
Det är nästan fascinerande hur jag försöker se varje undersökning eller behandling på sjukhuset som ett uppdrag och hur jag ska kunna prestera på bästa sätt. Men det är så min strategi ser ut. Alltid gjort. Det blir lättare att hantera ensamheten då. Spela tuff och du blir tuff. 
 
• Kategori: KampenTaggar: EEG, Extremt trött, epilepsi, näsblod, tufft; • Kommentarer (0)

Kommentera här: