En lyxig frukost

Jag fick en bra start på dagen idag! Jag började morgonen kl 07 med en lång frukostbuffé. Det kändes skönt bara sitta och prata så där ärligt som man bara kan göra med vissa utvalda personer. Samtal som får en känna sig mindre ensam. Vi måste ätit i säkert två timmar. Jag höll mig faktiskt mätt hela dagen! När vi fick lunchpaus på jobbmötet och hela gänget gick ut på restaurang kände jag mig mest tvungen äta åtminstone lite mat och efterrätt (okej, kan man ens tvinga i sig blåbärspaj?). 
 
Efter jobbet gick jag till badhuset och simma några längder. Det kändes skönt få röra lite på kroppen efter ett heldagsmöte och få värma sig i bubbelpoolen.
 
Nu ska jag lägga mig på soffan med benen i högläge och plöja igenom film efter film för att slippa tänka/känna. 
 

Kommentarer:

1 Catrin:

Jag var också med (i bubbelpoolen)

Svar: Hehe så var det!
Camilla Blomberg

2 Anonym:

Det låter som en härlig dag. 💐
Eva

Svar: Ibland lyckas man! :)
Camilla Blomberg

Kommentera här: