Nya äventyr 2018!

Det första jag kommer att tänka på som hänt det här året är mitt jobb på Socialtjänsten som handläggare och allt roligt som följt av det. Det har varit en stor erfarenhet rikare. Inte bara arbetet i sig, utan allt bra som följt av det. Att träffa kollegor som blir ens vänner, åka på resor och bara ha riktigt roligt på kontoret och kanske framförallt utanför kontoret! Det har räddat mig ur en mängd svåra saker. För naturligtvis har det hänt flera tuffa saker i år också. Det jag tänker på då är exempelvis käkledsoperationen. Ny medicinering med cellgifter. Och förlusten av en person som kom att bli som en modersfigur till mig. Det tog jag väldigt hårt. Men jag har tagit mig igenom det där. Det blev lite mindre fruktansvärt och jobbigt tack vare jobbet, snälla kollegor och roliga upplevelser. Det fick mig orka ta ett till steg fast det kändes omöjligt. Det är något jag kommer ta med mig resten av livet.
 
Under 2018 väntar nya äventyr. Men de är större än vad jag vet om själv. 
 
Gott nytt år till er min lilla armé!
 

Kommentarer:

1 Andreas:

Underbart fin du är. Gott Nytt År och jag hoppas det blir ett år av postiva förändringar och nya utsikter för dig. Kram.

Svar: Tack detsamma! 😊
Camilla Blomberg

2 Anonym:

Gott nytt år, Camilla. Jag önskar dig allt gott inför 2018.
Kramar Eva

Svar: Tack detsamma Eva! Nyårskramar!
Camilla Blomberg

3 Emma:

Önskar dig allt gott inför 2018 Camilla! Kram 💖

Svar: Tack detsamma Emma! Nyårskram 💕
Camilla Blomberg

Kommentera här: