Syskonhelg

Jag skrev inget i helgen för jag ville inte att föregående inlägg skulle undgå någon. Men ändå gör det det.. Men vi kan säga att jag hade annat för mig också. Då skulle jag inte ljuga.
 
Lördagen åkte jag karusell nere på stan med lillasyster och senare till kvällen tittade vi på film hos mamma och pappa. Söndagen följde jag med storasyster till Valbo för lunch och lite shopping. Även om det tar på krafterna att dansa runt med lillasyster eller gå runt inne i köpcentret med storasyster fram och tillbaka, så ger det samtidigt superkrafter. Jag märker att jag orkar vara mer effektiv idag, fast kroppen är tröttare. Eller kanske på grund av? Jag brukar som sagt prestera bättre när jag mår sämre... Det finns liksom inget att skylla på. För en månad sedan (precis efter käkledsoperation och mina "ryckningar") kunde jag inte ens tända taklampan för att läsa eller lyssna på ljudbok för att ta till mig av kunskapen i böckerna. Nu kan jag läsa! Och har kunnat det i 2-3 veckor. Nu läser jag nästan hela dagarna. 
 
Idag ringde käkläkaren mig och beordra in mig till sjukhuset senare i veckan. Tanken var att imorgon ha en snabb uppföljning över telefon. Men allt såg inte så bra ut. Mer om det samtalet kanske jag kan skriva om här på bloggen imorgon. Som om jag skulle ha någon annan att berätta det för! Haha… 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Håller tummarna att det inte är så illa
Kram
Eva

Svar: Det visar väl sig efter att jag undersökts. Jättekram!
Camilla Blomberg

Kommentera här: