Begränsningar gör en kreativ

Lägg märke till våra matchande kläder. Jag är hennes idol, och hon min.
 

Ett sommarminne.
Lillasyster:
 Vi går ut och hoppar studsmatta! 
Jag: Orkar inte... 
Lillasyster: Men snälla snälla snälla?!!!
Jag: Jag kan ändå inte hoppa som du gör med mitt nyopererade knä...
Lillasyster: Vi kan leka att det är på film och vi går i sssssllllooooowwwmmmooooottttiiiiioooonnnn!!

Hon övertala mig så enkelt. Klart jag följde med ut! Begränsningar gör en kreativ. Tänk om alla kunde vara lika kloka som barn ibland. <3 

Kommentarer:

1 Jessica Högberg:

Underbart, häng mycket med henne=))

Svar: Försöker göra det så ofta det som möjligt. :)
Camilla Blomberg

2 Maria Berglöv:

Åh ni är så gulliga!!

Svar: hihi :D
Camilla Blomberg

3 Maja:

💞

Svar: 💕
Camilla Blomberg

4 Tisa:

Ni är så fina ihop! :) <3

Svar: :D :D :D
Camilla Blomberg

5 lillasyster sandra:

snygga kläder!!! (:


Svar: Visst har vi!! 😊
Camilla Blomberg

6 Lillasyster Sandra:

Jag blir alltid lika glad när jag ser det där

Svar: Jag med sötis 😍
Camilla Blomberg

Kommentera här: