Ljudet av seger

Idag har jag lunchat i Gävle, skålat i coca-cola och vatten och tittat på lite crusing. Jag försöker omge mig med de människor som jag ger mig kraft. Ännu viktigare blir det nu när krafterna behöver ”laddas upp” lite extra inför operation. För även om jag via bloggen inspirerat och nått ut till ibland tusentals människor, så behöver ju jag få hämta krafter någonstans. Så det är vad jag har gjort idag. 

Nu sitter jag, tillsammans med de gosedjur som skickats till mig fyllda av ”kramar och goda lyckönskningar” istället för bomull, och tittar på den ”reklamfilm” jag och mina två kompisar gjorde till Reumatikerförbundet. Jag vet att musikvideon ska ha inspirerat många där ute. Reumatiker eller inte. Det är ljudet av seger. Jag tänkte nu låta den musikvideon inspirera mig. Det borde ju fungera även fast jag har huvudrollen. Eller kanske just därför! Jag ska tänka på att jag har klarat mig igenom mer än vad jag trodde var möjligt, och det kan jag göra igen! 

Filmklippet hittar ni på youtube här: Superhjältar - Tillsammans.

• Kategori: Kampen, Kvalitetstid, Media; • Taggar: Ehlers-Danlos Syndrom, Gävle, Reumatikerförbundet, Reumatism, Superhjältinnorna, tillsammans; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Nellie:

Vad trevligt, ja hoppas våra tjusiga danser kan peppa ☺️👍🏼 Håller tummarna för dig i veckan, du är stark som ett sånt där sött troll med lurvigt hår som du gillade förut 😎💪🏼 Kramar 💗

Svar: hahaha ska tänka på det! :D Jättekramar! <3 <3 <3
Camilla Blomberg

Kommentera här: