Superhjältar tillsammans

Minns ni när jag skrev och berätta om att vi höll på med ett projekt där vi var utklädda till superhjältar? Hur som helst var det en filminspelning vi höll på med! Vi har gjort en musikvideo till Reumatikerförbundets jubileumslåt TILLSAMMANS. En reklamfilm kan man säga. Det har varit ett superroligt projekt. Det gäller att inte se sjukhusvistelser som ett hinder för inspelning, utan snarare som en tillgång. Vi kan det här med att vända svaghet till superkrafter. Jag hoppas att ni också kan inspireras av det. Här är vårt tävlingsbidrag: 

 
Det är domare som avgör tävlingen. Men kan jag räkna med att min lilla armé står bakom oss när röstningen börjar? ;) 

• Kategori: Filmklipp, Media; • Taggar: #70årtillsammans, Ehlers-Danlos Syndrom, Film, Reumatikerförbundet, Reumatism, musik, superhjälten, superkrafter, trio; • Kommentarer (2)

Kommentarer:

1 Thegra:

Fantastiskt! Vilken peppig och fin film! :)

Svar: Tackar vad roligt att höra!! :D
Camilla Blomberg

2 Tisa:

Försökte kommentera detta inlägg förut men det gick inte. Så jag gör det nu istället! :) Äntligen fick vi se vad ni har haft för er. Jag var så nyfiken innan :)))) bra film! Kram

Svar: jaha vad konstigt.. hihi så kul att du äntligen fick veta. Och tack vad roligt att du gilla den! Vi hade väldigt roligt under inspelningen. Man kan gå in och rösta nu också! På reumatikerförbundets hemsida. Du kan också titta på vad de andra skicka in och sen röstar du på din favorit (oss så klart!;). Här är länken: https://reumatikerforbundet.org/aktuellt/nyheter/rosta-pa-tavlingsbidragen-till-jubileumslaten/

KRAM
Camilla Blomberg

Kommentera här: