Utställning av pärltavlor i Gävle

I ett skyltfönster i Gävle kan man nu beskåda mina pärltavlor. Häftigt va? Jag fick inte den bästa bilden på skyltfönstret. Men ni förstår grejen hoppas jag. Jag fick den här chansen att ställa ut mina tavlor efter lite kontakter från rehabiliteringen. 

Pärltavlorna kommer stå framme under hela augusti på Fleminggatan 23 i Gävle på Agners Galleri och Ateljé om man vill titta närmare. Jag konvertera gärna era egna foton till pärltavlor mot beställning. Min presentation och kontaktuppgifter hittar ni här om ni scrollar ner: http://www.agnersgalleri.se/.

Där ser ni. Jag gör mer saker än ligger på soffan och takstirrar. Jag försöker vända frustrationen jag känner till något kreativt. :-)
 
• Kategori: Kreativitet, Media; • Taggar: Ehlers-Danlos Syndrom, Gävle, Reumatism, frustration, kreativitet, pärlor, rehabilitering; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Thegra:

Coolt! Jag önskar jag bodde lite närmare, för då hade jag definitivt tagit mig en titt.

Svar: ja vad synd! Men det finns i alla fall bildbevis på tavlorna. :)
Camilla Blomberg

Kommentera här: