De sjukas kungarike

Idag har jag varit på mitt kungarike, sjukhuset. Jag lämnade lite fler prover. Nu är det alltså bara att hålla tummarna!! Kan i alla fall säga att jag känner mig lite mindre sämst idag. Jag har verkligen tagit vilan på största allvar. Sovit i massor. Men har också tittat på film, läst och ätit (upplever mig dock sämre efteråt) i den mån jag orkat. Jag har faktiskt till och med kunnat sitta upp lite längre stunder. Jag har klarat av att duscha sittandes. Jag känner mig inte svimfärdig längre, "bara" yr. Men jag försöker att inte utmana mig själv.
 
Sen är det en till sak jag vill skriva. Jag blir glad för ATT ni hör av er, spelar inte så stor roll VAD ni säger/skriver. Så tänk inte på att ni ska ha något klokt att säga eller att ni ”ändå inte kan hjälpa”. Jag blir glad över att ni hör av er och frågar och kollar läget, ni behöver inte tro att ni måste komma med ett botemedel eller nått. Att ni bara visar att ni finns där – bara är – det är tillräckligt.
 
Jag tänker inte använda min krafter till att skriva så mycket mer här, det måste gå till den sista skoluppgiften, fast nu ska jag nog sova snart.
 
På återseende min kära lille armé!
/Krigaren
• Kategori: KampenTaggar: blod, bättre, krigaren, min lilla armé, prover, provresultat, provtagning, sjukhuset; • Kommentarer (5)

Kommentarer:

1 Lina:

Du krigaren, är det något du önskar dig från USA? Jag är i New York på semester, så passa på!
Bamsekram!

Svar: wow vad fränt! :D Kul att du frågar!! :) Jättetack bara för det! Men jag har aldrig varit där och kommer inte direkt på något nu. ...men hittar du ett trollspö som skulle kunna trolla mig frisk eller en turamulett att ha runt halsen så jag törs hoppas på en ljus framtid - då vore det ju kanon! :D haha men tack Lina! Björnkram till dig och din fina tanke!!! :)
Camilla Blomberg

2 Jenniey Love:

Du är så tapper gumman<3 Ta det nu lugn nu och samla kraft. kramiz<3

Svar: Åh tack tack Jenniey det var fint att höra! Försöker vila ut det här. Jättekram! :)
Camilla Blomberg

3 Emmeli:

Så skönt att det är lite bättre :-)

Svar: Tack Emmeli, det går som sagt åt rätt håll. Långsamt men säkert. Kram!
Camilla Blomberg

4 Anna:

Skönt att du är lite bättre!! 🌸🌸🌸🌸

Svar: Tack Anna för din kommentar, ja det går åt rätt håll i alla fall :)
Camilla Blomberg

5 Emmeli:

Det låter bra gumman :-)

Kommentera här: