Bad, gummibåt och gofika

 

Idag åkte jag och Nellie och bada. Det var så djupt utanför bryggan att man blev tvungen att trampa vatten för att hålla sig flytande. Det gick inte så bra med mitt ben. Men det gjorde inget. Vi satt ändå mest i gummibåten och chillade runt på vattnet. Vi paddlade ut till den lilla flytande bryggan(till höger på fotot) som låg ute i vattnet. Vi klättrade upp där för att njuta av vårt gofikat. Alldeles perfekt. 

 

Imorgon börjar allvaret igen. 3 dagar kommer gå åt på sjukhuset den här veckan med alla 8 olika besök. Kroppen är väldigt kraftlös och det är gränsfall att jag måste ta händerna till hjälp för att koppla när jag kör bil. Det gör samtidigt väldigt ont i knä och muskelstyrkan är svag. Jag orkar inte gå upp för en badstege med vänster ben först och jag är inte så smidig med mitt knä att jag kan hoppa upp på bryggan. Men det har gått riktigt bra ändå idag! Men när benet är som värst måste jag lägga all fokus på att bara kunna lyfta ner benet från soffkanten... 

• Kategori: Kampen, Kvalitetstid; • Taggar: Bada, Gävle Sjukhus, Knä, Nellie, Simning, båt, fiska, , simma, sjukhusbesök, svag, vecka; • Kommentarer (0)

Kommentera här: