Nolldag

Idag har det varit en nolldag. En dag då jag mest bara legat inne och tittat på film efter film för att jag känt mig hängig och haft ont. Men jag har försökt återhämta mig och samla krafter så mycket som möjligt inför sommarlägret med Unga Reumatiker. Jag hoppas att jag får vara pigg och må bra under hela veckan. Jag vet att det kommer vara andra barn och ungdomar som har ont och så, men det är aldrig roligt att må dåligt.
Fast jag inte mår så bra idag så ser jag verkligen fram emot att få åka. Att få sola och bada, träffa nya vänner, gå på Grönalund, sova i stuga och allt man nu kan tänkas hitta på tillsammans på ett sommarläger! Det ska bli jättekul!! :)
 
• Kategori: KvalitetstidTaggar: 2012, Grönalund, Sommarläger, Summer Camp, Unga Reumatiker, barn, läger, tillsammans, ungdomar, vecka, vänner; • Kommentarer (1)

Kommentarer:

1 Therese :

Ha så roligt! Hade också gärna åkt på något sånt. Men antar att man är för gammal nu efter man fyllt 20 :(

Svar: Ja synd, det är max 18år som gäller för barn och ungdomsläger. Men det ska finnas vuxenläger med Unga Reumatiker och då är man 18-32år tror jag. :)
Camilla

Kommentera här: